ClickCease
 Svenska  English  Norska  Deutsch  Dansk

gratis fragt Bedste kundesupport let og sikkert Kundebeskyttelse diskrete pakker

Forhold

Betingelser

Betaling Klarna Checkout gør det nemt, fleksibelt og sikkert for dig at handle på nettet. Ved at besvare et par spørgsmål kan du nemt identificere dig, og du kan vælge den betalingsmetode, der passer dig bedst.

Det smarte ved Klarna Checkout er, at vi skelner mellem køb og betaling. Først bekræfter du dit køb, og derefter vælger du, hvordan du vil betale. Enten via en Klarna-faktura eller en Klarna-konto - eller med kort eller bankoverførsel. Alt er lige sikkert.

Foretrækker du en anden betalingsform, har vi Payson eller Paypal. Du kan bruge dit kredit- eller betalingskort. For svenske kunder er det også muligt at bruge Swish. Klik på "andre betalingsmetoder i kassen, og vælg den, du foretrækker. Hvis du har spørgsmål, så kontakte chatten eller send en e-mail til info(at)pleasuredome.se

I visse tilfælde henter Klarna kreditoplysninger. Dette sker, når du ønsker at betale med faktura.

De virksomheder, vi tiltror at tage mod betaling, opfylder kravene til PCI DSS. Vi har SSL-certifikater, og følger Databeskyttelsesforordningen .

Betalingsbetingelser

Vi bruger Klarna som betalingsformidler og tilbyder betaling via faktura (intet fakturagebyr), delbetaling, kortbetaling og direkte betaling via bank.

Betingelser for 14-dages faktura: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/53320/sv_se/invoice/

For delbetaling og betalingsplaner: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/53320/sv_se/account

Under "Andre betalingsmetoder" er det muligt at bruge Swish, Paypal og Payson.

Levering Ordrer sendes normalt samme dag eller den første hverdag efter, at ordren er afgivet. Leveringstiden kan variere mellem 1-4 dage. Prisen for forsendelse er indeholdt i vores priser, og der er gratis fragt til alle lande i Europa. Vi kan sende gratis til de fleste lande , men i så fald bedes du først kontakte os inden bestilling. Pleasuredome tager ikke ansvar for lokale love og toldbestemmelser. Kontroller, hvad der gælder i dit land, inden du bestiller.

Pleasuredome påtager sig ikke ansvar, hvis kunden indtaster forkerte adresseoplysninger. Det er dit ansvar som kunde at sikre, at adressen er indtastet korrekt. Hvis pakken er blevet returneret på grund af en forkert adresse, eller leveret til postkassen på den angivne adressevil Pleasuredome opkræve minimum 180 DKK og kan beløbe sig til 800 DKK for håndtering og returfragt.

Valg af forsendelsesmetode: I vores kasse kan du vælge gratis fragt, hvilket kan betyde, at din ordre ankommer til din postkasse, og at den IKKE kan spores. Hvis du vil være sikker på, at pakken ankommer til den adresse, du har opgivet, og at den KAN SPORES, skal du vælge alternativ 2 – garanteret via udleveringssted. Hvis der vælges hjemmelevering, betragtes pakken som leveret, hvis PostNord mener, at dette er sket via sporbarhed.

 

Ordrer sendes normalt samme dag eller den første hverdag, efter at ordren er afgivet. Levering og forsendelsestid kan variere mellem 1-4 dage. Pakkerne kommer via PostNord (primært) eller DHL (tungere pakker). Vi mailer først en ordregodkendelse og derefter en trackingkode med et link, så du kan følge din pakke online. Hvis PostNord håndterer leveringen, kan du afhente din pakke hos nærmeste udleveringssted, hvis du har valgt alternativ 2 i kassen. Normalt kan pakken være hos udleveringsstedet op til 14 dage, før den returneres. Hvis en ikke-afhentet pakke forsvinder, tager vi intet ansvar for dette. Returneringer skal kunne spores. Enhver returforsendelse er dit ansvar som afsender modtagerens ansvar, medmindre andet er aftalt med os. Hvis DHL sender varerne, leveres pakken til kundens adresse. Hvis du ikke er hjemme, vil der være en besked, og du kan derefter kontakte DHL for at aftale, hvordan levering skal finde sted. Hvis du ikke henter din pakke, vil du blive opkrævet for vores omkostninger, der kan beløbe sig til SEK 395. Vigtigt: Du kan IKKE fortryde et køb ved IKKE at hente din pakke. Hvis du vil annullere købet, skal du først modtage pakken og derefter kontakte os.

Hvis Pleasuredome ikke kan levere inden for den aftalte tid, skal kunden uden unødig forsinkelse underrettes om årsagen til forsinkelsen og om muligt informeres om en ny leveringstid. Hvis forsinkelsen skyldes, at en vare er udsolgt, mailer vi et forslag til et erstatningsprodukt. Hvis Pleasuredome ikke kan løse problemet inden for en rimelig tid, og leveringstid er af væsentlig betydning, har forbrugeren ret til at ophæve købet. Dette gælder også for specialordrer. Løbende leverancer kan ikke annulleres. Hvis du vil annullere din ordre, skal det ske inden for 12 timer efter, at du har afgivet din ordre. Hvis produktet er afsendt, kan vi ikke annullere leveringen, men så kan du påberåbe dig fortrydelsesretten, hvilket betyder, at returforsendelsen skal betales af kunden. Hvis du som kunde har indgivet en klage over en levering, skal denne klage rettes til os inden for en uge efter, at du har modtaget din ordre.

Fortrydelsesret

Som privatperson har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter, at du har modtaget varen og uden at opgive en årsag. Når du bruger din fortrydelsesretten, betaler du (kunden) returfragten. I tilfælde, hvor en vare, der har været anvendt, returneres eller på anden måde er beskadiget af dig som kunde, har vi ret til at trække værditabet, når vi refunderer dig. Bemærk dog, at du har den fulde ret til at åbne og inspicere produkter uden at risikere noget værditab. Intimprodukter kan ikke returneres, hvis emballagen er brudt. Dette gælder sexlegetøj af typen vibrator, dildo, masturbatorer osv., der er i direkte kontakt med brugerens genitalier og krop. Det inkluderer også tøj, der bæres inderst på kroppen. Hvis du bestiller et stykke tøj, der ikke passer i størrelsen, kan vi dog bytte det, men det er fordi, vi vil sikre, at du som kunde skal være tryg ved at handle hos os. Du kan bytte én gang, og det er dig, der betaler fragtomkostningerne. Tjek derfor størrelsen på hvert stykke tøj (se guide) inden du bestiller for at undgå unødvendig fragt. Varer af typen kosttilskud er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Dette er for at sikre, at du som kunde ikke modtager produkter, der er blevet håndteret forkert. Hvis du er begyndt at bruge et produkt, kan det ikke returneres. Kun for uåbnede pakker kan du påberåbe dig fortrydelsesretten. Du kan ikke annullere et køb ved ikke at afhente din forsendelse – i så fald vil du blive opkrævet for vores omkostninger. Hent pakken først, og kontakt os for at kunne påberåbe dig din fortrydelsesret.

 

Send os en mail på e-mailadressen nederst på siden og fortæl, at du vil udnytte din fortrydelsesret, inden du sender varer tilbage. For at vi kan godkende en returnering, skal du sende en udfyldt fortrydelsesformular til os, og varerne skal returneres med en sporbar pakke.

Link til Fortrydelsesret og returret. Klik her

Reklamation

Vi gør altid vores yderste for at du skal få varer af højeste kvalitet, men nogle gange kan der ske en fejl. Hvis du har modtaget en beskadiget eller forkert vare, bedes du kontakte os via e-mailadressen nederst på siden.

Hvis din klage vedrører en beskadiget varer/forsendelse, skal indholdet og den originale emballage gemmes i original stand, så rederiet kan inspicere den om nødvendigt.

Vær opmærksom på, at transport, der er beskadiget, skal dokumenteres med billeder af emballageboksen og rapporteres direkte til afhentningspunktet, når den er identificeret.

Husk, at adressekortet/waybillen skal forblive.

Beskadigede genstande må ikke bruges, repareres, returneres eller kasseres.

Behandlingen af din klage kan blive forsinket eller afvist fuldstændigt, hvis ovenstående betingelser ikke er opfyldt.

Hvis du sender en beskadiget vare tilbage til os, gør du det nemmest i den emballage og pakning, som den blev sendt i. Vi følger Købeloven, hvilket betyder en 36-måneders ret til at klage. Retten til reklamation dækker kun oprindelige fejl, dvs. fejl, der var på produktet ved levering. Almindeligt slid udskiftes ikke. Reklamation skal rapporteres, så snart fejlen er opdaget, og 2 måneder betragtes som en rimelig tid til at opdage en skade/fejl.

I tilfælde af returforsendelse af beskadigede/forkerte varer står vi altid for returomkostningerne. Bemærk dog, at vi kun står for omkostningerne, hvis du først har kontaktet os og har fået instruktioner om at returnere varen. Når det kommer til rene garantisager, er vi ansvarlige for forsendelsen af ​​erstatningsproduktet og kunden for forsendelsen til os.

Tilbagebetaling

Refusion - tidsfrist

Forbrugeren har ret til at få pengene retur i tilfælde af fortrydelse inden for 14 dage fra den dag, hvor Pleasuredome har modtaget meddelelsen. Dog kan kunden muligvis komme til at vente, indtil produktet er kommet retur, eller til kunden har fremlagt bevis for, at produktet er returneret. Pleasuredome er ikke ansvarlig for gebyrer fra banker og betalingsformidlere.

Tilbagebetaling - vilkår

Tilbagebetaling skal ske med den samme betalingsmetode som ved købet. Det fulde beløb skal tilbagebetales inklusive forsendelse og moms. Gebyrer fra betalingsformidlere som Payson og Paypal står Pleasuredome ikke for. Returforsendelsen betales af forbrugeren.

Tilbagebetaling af fragtomkostninger ved reklamation

Hvis Pleasuredome foretager omlevering eller afhjælpning af fejlen i tilfælde af en en reklamation, skal eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes inden for 14 dage fra den dag, Pleasuredome modtog det påklagede produkt. Returnering af varer og tilbagebetalingskal foretages uden unødig forsinkelse.

Annulleret levering

Hvis kunden af ​​andre årsager ønsker at annullere en igangværende levering, skal pakken returneres af køber. Vi påtager os ikke betalingskrav, før varen er returneret. Eventuelle omkostninger i forbindelse med dette, står Pleasuredome ikke for. Det er bedst at gøre dette i samråd med os for at undgå dyre meromkostninger.

 

Tvist

Hvis et produkt er fejlagtig eller beskadiget, så kontakt os, så vi sammen kan løse problemet. Vi forsøger altid at løse tvister på en gensidigt tilfredsstillende måde. Hvis der ikke opnås nogen aftale, har du mulighed for at føre sagen til Forbrugerklagenævnet på www.forbrug.dk

 

Vi følger selvfølgelig alle beslutninger truffet af Forbrugerklagenævnet.

 

Du kan også kontakte Europa-Kommissionens onlinetvistbilæggelse (ODR) for at løse tvister. Deres hjemmeside er: http://ec.europa.eu/odr

 

Ovenstående betingelser sendes ved bestilling via e-mail.

 

Kontaktinformation

Fuld kontaktinformation, inklusive fysisk adresse, e-mailadresse og/eller telefonnummer til kundesupport og organisationsnummer finder du i bunden af hver side i butikken.

 

Børns privatliv online

På Pleasuredome.se forstår vi, at børns integritet er vigtig. Pleasuredome.se indsamler ikke bevidst personlige oplysninger om børn under 13 år. Personer under 18 år må ikke bruge dette websted, og forældre eller værger må ikke acceptere Pleasuredome.se’s betingelser på deres vegne. Hvis du ikke accepterer (eller ikke kan opfylde) nogle af ​​Pleasuredome.se betingelser, så undlad at bruge dette websted. Hvis du er forælder og ønsker at begrænse dine børns adgang til materialer, som du mener kan være skadeligt for dem, skal du måske se på kommercielt tilgængelig hardware, software og filtreringsfunktioner. Hvis du er interesseret i at lære mere om disse beskyttelser, kan du finde tilgængelig information via www.surfwatch.com, www.netnanny.com, www.cybersitter.com og andre lignende sider.

Ovenstående betingelser sendes til kunderne inden for en rimelig tid efter levering eller på kundens anmodning.

 

Kontakt
L4L Trading Ltd.,
Hardrocks Business Park,
Naxxar
Malta
018-4956969
Information
Sociale medier
Betalingsmuligheder
Klarna payment display
 
 Payson - Visa, MasterCard, Bank
Trygg e-handel Pricerunner